vorige
volgende

Een strategische winkelinrichting

“Een winkelinrichting die onze nieuwe strategie reflecteert.” Dat was de briefing waarmee Deusjevoo aan de slag ging om de conceptstore van Brabantia in Overpelt een andere uitstraling te geven. De focus? Meer warmte, meer design en meer lifestyle. Een opdracht waar het creatieve team van Deusjevoo wel raad mee wist. Het resultaat? Een winkel waarvan het interieur het nieuwe Brabantia-verhaal vertelt.

Klantenstoef

Retail - Brabantia Overpelt

Stefan Kersten van Brabantia

Filmische benadering
Stefan Kersten van Brabantia: “We wilden evolueren in de richting van een lifestylebrand. Onze showroom moest dus ook die uitstraling hebben. De aanpak van Deusjevoo was opmerkelijk en inspirerend. Ze benaderden ons project zoals een regisseur dat doet met een film en lieten ons hun conceptideeën door de ogen van een cameraman bekijken. Zo maakten ze alles visueel en kregen we een duidelijk beeld van hoe onze klanten ons nieuwe interieur zouden percipiëren.” 

Laat uw winkelinrichting uw verhaal vertellen. Neem contact op voor meer informatie en doe uw klanten versteld staan.
Sluiten

Hét voordeel van onze cookies?
Geen kruimels tussen je toetsenbord! En een betere surfervaring voor jou.
Meer informatie? Die vind je in onze cookie policy