vorige
volgende

Ebema schittert opnieuw op Batibouw 2019

Ebema Stone & Style biedt een uitgebreid gamma van tegels aan voor je tuin, terras en inrit. En met uitgebreid, bedoelen we wel echt uitgebreid. Na eerdere succesvolle samenwerkingen, mochten we voor het ontwerp van een nieuwe beursstand voor Batibouw 2019 opnieuw aan de slag. Betere reclame dan een tevreden klant is er niet!

Outspiration please

Inspiration is zoooo 2018, outspiration is het nieuwe buzz-word wat ons betreft.
Outspiration [def.]: inspiratie bieden voor de buitenruimte bij je thuis.

Het was ook meteen het thema voor deze beursstand. Het buitengevoel naar binnen brengen op Batibouw. Breng dat samen met het uitgebreide assortiment (650+ artikelen!) en de lancering van een nieuwe huisstijl, en dan heb je de opdracht die onze ontwerpers voorgeschoteld kregen.

Voelen, beleven & outspireren

Om geen kakafonie van kleuren en vormen te creëren, deelden we de beursstand in verschillende zones op. Elke zone stemden we af op een type beleving: tuin, terras & inrit. Zo showde Ebema zoveel mogelijk producten op een creatieve manier.

Traditioneel gezien worden tegels altijd horizontaal getoond. Maar zeg nu zelf; op je knieën gaan zitten om die tegel van dichterbij te bekijken of te voelen, niet bepaald handig. En allerminst comfortabel. Zo bedachten we een verticale presentatie. Officieel noemden we het de 'voelwand'.

Als Batibouw-bezoeker kon je deze stand onmogelijk overslaan. En dat bleek ook uit het hoge aantal bezoekersaantallen.

Een beursstand die rendeert? Onze ontwerpers weten er wel raad mee. Neem vrijblijvend contact met ons op om kennis te maken.

Sluiten

Hét voordeel van onze cookies?
Geen kruimels tussen je toetsenbord! En een betere surfervaring voor jou.
Meer informatie? Die vind je in onze cookie policy